з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: * уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання;
* добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду;
* поведінка вчителя, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів;
* деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.
* обговорила з учасниками тренінгу те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань;
* створила документ для фасилітації.
У цьому модулі я:
Як фасилітатор маю сприяти ходу процесу і полегшувати його. При цьому мені необхідно мати здатність зберігати об'єктивність і не концентруватися на дрібних деталях обговорення. Моя мета як тренера – допомогти учням почати працювати в команді з урахуванням точки зору індивідуальної активності кожного.
Як фасилітатор маю сприяти ходу процесу і полегшувати його. При цьому мені необхідно мати здатність зберігати об'єктивність і не концентруватися на дрібних деталях обговорення. Моя мета як тренера – допомогти учням почати працювати в команді з урахуванням точки зору індивідуальної активності кожного.
Комментариев нет:
Отправить комментарий